Provozovatel:
- Martin Schliegsbir
- Adresa: Prostřední Lánov 345, 543 41
- IČO: 74007921
Kontakt:
- Telefon: +420 604 306 806
- E-mail: info@apartmany-roni.cz
- Adresa: Čistá v Krkonoších 154, 543 44 Černý Důl – Čistá v Krkonoších
1. Ceny a služby
Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.). Pro zákazníka je závazná ta cena, která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen voucher). Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.
2. Platební podmínky
Zákazník je povinen uhradit cenu za ubytování a případné doplňkové služby předem, dle předchozí dohody. Platba může být provedena bankovním převodem nebo platební kartou. Ubytovatel si vyhrazuje právo provést předautorizaci platební karty.
- on-line platební kartou
- bankovním převodem (rezervace emailem / telefonicky)
3. Check-in a check-out
- Check-in: Od 14:00 hodin (v případě pozdního příjezdu kontaktujte ubytovatele předem).
Jelikož jsou přístupy na bezpečnostní kódy, tak může host dorazit kdykoli po 14h, ale prosíme o ohleduplné chování kvůli ostatním hostům! Především ve večerních a nočních hodinách. - Check-out: Do 10:00 hodin. Při pozdním odjezdu může být účtován dodatečný poplatek.
4. Zrušení pobytu (Storno podmínky)
Zákazník je oprávněn zrušit objednávku kdykoliv před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou formu elektronicky (e-mail) na adresu: info@apartmany-roni.cz. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas odeslání e-mailu.
U větších skupin mohou být sjednány individuální storno podmínky.
Storno poplatky:
- Při zrušení pobytu více než 30 dní před příjezdem bude účtován storno poplatek ve výši 2 % z celkové ceny pobytu.
- Při zrušení pobytu 15 až 30 dní před příjezdem bude účtován storno poplatek ve výši 15 % z celkové ceny pobytu.
- Při zrušení pobytu 5 až 14 dní před příjezdem bude účtován storno poplatek ve výši 50 % z celkové ceny pobytu.
- Při zrušení pobytu 4 a méně dní před příjezdem / pokud se zákazník nedostaví na místo bez předchozího zrušení pobytu, částka propadá ve prospěch provozovatele ve výši 100 % ceny pobytu.
5. Práva a povinnosti klienta
Zákazník je povinen při příjezdu oznámit skutečný počet osob, které budou ubytovány. Každý host má právo užívat prostor vyhrazený mu k ubytování a společné prostory. Host odpovídá za veškeré škody způsobené na majetku provozovatele a je povinen škodu okamžitě nahlásit. Následně uhradit případné škody při odjezdu nebo podle domluvy s ubytovatelem.
Klient je dále povinen seznámit se s pravidly ubytovacího zařízení, která najde na následujícím odkazu: [odkaz na stránku s pravidly ubytovacího zařízení].
6. Reklamace
Reklamace musí být uplatněna bez zbytečného odkladu přímo u ubytovatele, ideálně během pobytu. Pozdější reklamace nemusí být zohledněny, proto se doporučuje nedostatky řešit ihned, aby je ubytovatel mohl neprodleně odstranit.
7. Ochrana osobních údajů (GDPR)
Ochrana osobních údajů je zajištěna v souladu s platnou legislativou. Bližší informace o zpracování osobních údajů a vašich právech najdete na následující stránce: [ODKAZ].
8. Povinné místní poplatky
V ceně ubytování jsou již zahrnuty místní poplatky za pobyt, které jsou hrazeny dle aktuální vyhlášky obci.
9. Platnost
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování a ubytovacího poukazu (voucheru). Vstupují v platnost odesláním objednávky zákazníkem a potvrzením rezervace ubytovatelem.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo změn v rezervaci nás prosím kontaktujte na výše uvedených kontaktních údajích.
Platné od 01.10.2024.